Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: 05.04 tuli kaksi vuotta,kun äitini lensi enkelten luo.
Kaunis runo äidistäsi.Minun äitini kuolemasta on kulunut 11 kk. Samanlaisia ajatuksia minulla äidistäni. Minäkin aina sanon, että äitini oli elämäni aurinko. Hän oli suuri ilo minulle ja perheelleeni, niin suuri ja tärkeä osa elämäämme, tyttäreni rakas mummi. Rakastimme häntä yli kaiken.
Suru ja syvä kaipaus ovat läsnä päivittäin, ikävöin häntä niin. Lohduttaudun sillä, että hän elää meissä ja on meidän elämässämme päivittäin mukana, ajatuksissamme ja tekemisissämme, juuri siksi, koska hän oli meille niin rakas, tärkeä ja läheinen.
Kaipaus ja ikävä eivät koskaan katoa, mutta toivon, että suru ja tuska lievittyvät ajan myötä.
Elämä ei ole enää niin kuin ennen, paljon on poissa kallisarvoista ja ainutlaatuista, tuttua ja turvallista. Yhä vieläkin on vaikea hyväksyä sitä, että elämämme on muuttunut lopullisesti. Mutta niin se on...
- Re: 05.04 tuli kaksi vuotta,kun äitini lensi enkelten luo.Enkelintytär