Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Osanottoni <3
Surusyksy<3Kiitos sinullekin tuestasi surutalveni varrella!
Ymmärrän pelkosi lastesi vuoksi...itsekin olen ylisuojeleva omieni kera.Vanhin muuttaa kotoa opiskelemaan ja laitamme hälle omaa yksiötä.Haikeaa ja ihanaa samalla.Mutta kädet ristiin liitän,ettei mitään tapahdu...kaukana kotoa.Kun ei voi enää äiti valvoa...
Viime-elokuussa Pinja muutti meiltä pois.Niin kauas tähtitarhoihin,etten voi enää nähdä kuin tuikkeen... <3
Nyt esikoinen vuorostaan.Haluan uskoa,ettei hänellä ole mitään hätää.Uskon hänet Luojani huomaan.Hän on pitänyt meistä huolen tähän asti tässä surussammekin-miksei sitten koko loppuelämäämme.Sinapinsiemenen kokoinen on uskoni välillä tuskassa...mutta siitä en halua luopua.
Lohdun parhaan olen saanut Taivasajatuksistani ja siitä,että Pinja on päässyt uuteen ihanaan elämään.Ja siitä-että me vielä näemme <3
Lapsenuskoni on ehkä lapsellista jonkun mielestä,mutta minua se on kantanut!Se vapaus elämässä on,että kukin meistä saa elää ja kokea surunkin kuten parhaaksi kokee...tämä on yksi tapa-Taivasikävä yhdessä lapsenikävän kanssa.Haluan joskus,kun aikani tulee-päästä sinne,missä lapsenikin on.
Sinun äitinikävääsi helliä haleja tältä äitiliiniltä<3
Helli murujasi-häntä pikkutyttöäsikin,joka saa muistamaan Pinskumme,erityisen paljon...olkoon hänen elämänsä siunattu!Ollos sinä siunattu <3
Enkeleitä elämäänne <3 Marju,Pinskuttimen kaipaava äiti
- Osanottoni <3pinjaenkeli
- Re: Osanottoni <3surusyksy
- Re: Osanottoni <3susie
- Re: Osanottoni <3pinjaenkeli