Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Taistelu päättyi
Kiitos teille kaikille lohduttavista sanoistanne ja osanotosta.Parina viime päivänä olen jo tehnyt kevyitä käytännön järjestelyitä ja huomannut, että ainakin minua se auttaa. Toki välillä saan lähes hysteerisen itkukohtauksen kesken kaiken, mutta jostain aina löytyy voimaa, jolla jatkaa taas eteenpäin. Eniten pelkään hetkeä, kun hautajaiset ovat ohi ja järjesteltäviä asioita on enää vain vähän. Millä täytän elämäni sen jälkeen ja miten arkeni siitä eteenpäin rakennan?
Puolisoni oli rohkea ihminen, joka eli täysillä eikä antanut pelkojen hallita elämäänsä. Olen huomannut, että häneltä saan voimaa edelleenkin. Kun mietin jotain käytännön asiaa, miten sen tekisin, voin kuvitella mielessäni hänen äänensä ja sen mitä hän olisi asiasta mieltä. Välillä olen jopa ääneen vastaamassa hänelle, kunnes muistan... ja sitten taas itketään...
Jostain olen lukenut ajatelman, jossa sanotaan suunnilleen niin, että eräänä päivänä vuodatettujen kyynelten meri on riittävän suuri pesemään pois tuskan ja jättämään tilalle kauneimmat muistot. Tuon meren täyttäminen vie varmasti paljon aikaa, mutta uskon, että aikanaan näin tulee tapahtumaan.
- Re: Taistelu päättyikipinä
- Re: Taistelu päättyihelmikuu
- Re: Taistelu päättyiSurutar
- Re: Taistelu päättyiapila
- Re: Taistelu päättyiSurutar
- Re: Taistelu päättyiArcadia
- Re: Taistelu päättyininnu72
- Re: Taistelu päättyiBee