Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: äitini kuolema lähestyy
Hyvä teija74 !Maailma voi muuttua niin nopeasti ettei sitä todellakaan voi ymmärtää.Minun äitini sai mahasyöpä diagnoosin toukokuussa 2007 ja erikoissyöpälääkäriltä "tuomion" ettei mitään ole tehtävissä 19.6 ja äitini nukkui pois heinäkuun alussa,eli sairauden toteamisesta ei elänyt kahta kuukauttakaan.
Minulle myös on tämä kesä toukokuusta lähtien ollut elämäni rankin,raskain.Ja ei ole elämä helpottunut vieläkään.Välillä päinvastoin.Mahdottoman kova ikävä äitiä,ja kun ei tahdo vielä uskoa että miten tämä on mahdollista,4kk sitten tuli tietämään sairaudesta ja nyt äiti jo poissa reilut 2kk.
Sinulla on varmasti rankkaa kun vielä raskaus herkistää mieltä,koeta tulevan lapsesi takia pysyä vahvana vaikka tiedän että se ei ole helppoa.
Voimavarat on itsellänikin aivan loppu.Itken,itken ja itken äitiäni.Äiti oli minulle niin Rakas.Isolla R:llä.
Jaksamista sinullekkin ja onnea synnytykseen.
- äitini kuolema lähestyyteija 74
- Re: äitini kuolema lähestyyIkävä isiä
- Re: äitini kuolema lähestyynina
- Re: äitini kuolema lähestyyriksulainen