Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Ihanat ystävät
Ihanaa, että on olemassa ihmisiä, jotka välittävät. Sitä ei todellakaan voi korvata millään. Minulla on itselläni tilanne, että miehelläni todettiin maksasyöpä, eikä toivoa ole annettu ja ennuste on huono. Kaikki alkoi tammikuussa meidän ulkomaan lomamatkalla ja tie sieltä tähän päivään on todellakin ollut raskas ja kivinen ja se jatkuu edelleen. Onneksi mulla on koko tällä pitkällä matkalla ollut tukena mun sisareni ja hänen miehensä. Ja mulla on aivan samanlainen tunne, että en voi koskaan korvata sitä tukea ja myös konkreettista apua mitä olen heiltä saanut. Mieheni kunto vaihtelee usein ja nopeastikin. Onneksi kuitenkin on jaksanut olla pari kertaa jo kotonakin muutamia tunteja. Kovin raskasta on tämä taistelu, varsinkin, kun äitini kuoli vain vajaa kaksi vuotta sitten munasarjasyöpään vain 62-vuotiaana. Ja nyt ollaan taas näin vaikeassa tilanteessa. Mutta se ystävien, läheisten tuki, apu ja turva on niin mielettömän ihana asia, että sitä ei todellakaan pysty sanoin edes kuvaamaan. Hyvää kevättä Sinulle ja ihanille ystävillesi.- Ihanat ystävätcarmeen
- Re: Ihanat ystävätKristiina
- Re: Ihanat ystävätTara