Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Ystäväni on poissa
Nyt melkein 4kk hänen kuolemansa jälkeen menetys on iskostunut tajuntaan.Miksi miksi miksi miksi?? Miksi nuori ihminen otettiin pois? Miksi hän ei saanut elää kauemmin? Miksi hän joutui kärsimään rankat hoidot TURHAAN? Miksi juuri hän? :(
Olisinpa mielummin ollut vaikka minä itse. Tuntuu että helpompi olisi ollut itse kuolla kuin kestää tämä.
Hän puuttuu kaveriporukastamme, ei enää saa olla mukana, ei kokea kaikkia nuorten juttuja, ei koskaan saanut rakastua, perustaa perhettä.. Vaikka turha kai sitä on ajatella, hän on poissa eikä enää tiedä mistä kaikesta jäi paitsi. Tai mitä kaikkea hänen ei tarvitse kestää.
Miksi hänen vanhempiensa pitää kestää tämä? Tai hänen siskonsa, isovanhempiensa? Tekisi mieli huutaa tätä vääryyttä.
Muistan kun hän kertoi että on sairastunut syöpään. En silloin osannut ajatella mitään. Hän kävi hoidot läpi, parani - vähäksi aikaa kunnes se p***a uusi eikä hän enää selvinnyt. Olen vihainen koko syövälle. Miksi pitää tuollaisia sairauksiakin vielä tulla kun ihmisiä kuolee muutenkin.
Ei tälläkään tekstillä ole mitään tarkoitusta, kunhan vain puran pahaa oloani.
- Ystäväni on poissarainbow
- Re: Ystäväni on poissaninnu72
- Re: Ystäväni on poissamidnightexpress
- Re: Ystäväni on poissarainbow
- Re: Ystäväni on poissapistaasi