Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Pinjaenkelin äiti
Hei surusyksy <3 ja susie <3Vastailinkin tuonne Auringon aloittamaan ketjuun tuoreimmat kuulumisemme.Mutta sinulle surusyksy ja susie... ihan erityisesti Voimahalit <3
Meillä tuskanviikko hiipii eteenpäin...ikävä kalvaa..kuin syöpä...sanoisin.Välillä haluaisin kaiken loppuvan,välillä olen niin läsnä tässä elämässä lasteni,mieheni rakkaudessa ja elämässä...
Päivä vain ja hetki kerrallansa...
menen eteenpäin.Välillä vain olen-katson ylös tähtiin silmät sumeina.En tarvitse jaksaa...saan olla heikko,niin uupunut sydämestäni tässä kaipuun kierteessä.
Nyt itken ja annan kaiken tulla ulos...
ensimaanantaina olen töissä.Otan aamulla ensimmäisen pienen syliini,vaihdan vaipat,syötän aamupalaa...laulan,paijaan ja hoivaan,kuten aina ennenkin.
Nyt on sen aika.
Olen antanut aikaa surulleni...luopumiselleni Pinjastani-rakkaasta iltatähdestäni.Uskon,että kaikkine kipuineni jaksan taas olla se iloinen ja lämmin tarhantäti rakastamassa joidenkin aamu- ja iltatähtösiä.
Halit <3 rakkaudella siunaten:
Marjuliini,Pinskun äiti
- Pinjaenkelin äitisurusyksy
- Re: Pinjaenkelin äitipinjaenkeli
- Re: Pinjaenkelin äitimuistot