Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Teille kaikille!
Myös minä haluan kiittää kaikkia. On helpotus, että saa myös omaa tuskaa jakaa ihmisten kanssa ja vielä sellaisten ihmisten kanssa, jotka ymmärtävät. Kyllä läheiset ja ystävätkin omalla tavallaan ymmärtävät, mutta ei kuitenkaan... Ei tätä voi ymmärtääkään kuin ne, jotka sen läpi ovat käyneet. Nyt kun alkoi ensimmäinen vuosi ilman sitä toista vierellä, on se yksinäisyys todellakin oikein "lyönyt" kasvoille. Ja ihmeellisiä vatsakipuja esiintyy, niin minulla kuin tyttärellä. Ja taas ollaan keskusteltu ja keskusteltu. Mikä on todella ihanaa, että minun teini-ikäinen luottaa ja haluaa puhua. Mutta vaikeita asioita nämä on selittää lapselle, kun ei itsekään ymmärrä. Parin vuoden sisällä otetaan sekä mummi että isä.. Mikä tarkoitus. Sitä hän kysyy, ja niin kysyn minäkin.. Nää on niitä kysymyksiä, joihin ei koskaan vastausta saa. Mutta niinkuin olen sanonut ennenkin, yhdessä me menemme. Mennään sitä polkua, joka meille on annettu, kun vaihtoehtoja ei ole. Ja aika, niin ehkä tämä tuska ja suru sitten ajanmyötä hellittää.. Mutta, kiittää mun piti, eikä lähteä taas.. Siis kiitos teille kaikille, että olette olemassa!!- Teille kaikille!mamma
- Re: Teille kaikille!ninnu72
- Re: Teille kaikille!Kristiina
- Re: Teille kaikille!miehen vaimo
- Re: Teille kaikille!apila
- Re: Teille kaikille!Lohduton
- Re: Teille kaikille!Tara
- Re: Teille kaikille!pinjaenkeli
- Re: Teille kaikille!susie