Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Huomenna 6 kk
Hei Tiltu,Usein mietin, miten jakselet. Hienoa, että edes välillä on ollut helpompaa. Tämä suru on melkoista aaltoliikettä. Vielä se ei ole itselläni hellittänyt otettaan, mutta välillä on ollut aikoja, ettei se niin kovasti purista. Nyt, kun aikaa äidin kuolemasta on kulunut reilut 9 kk, on taas tosi vaikeaa. Mieli on katkera ja masentunut. Välillä todellisuus iskee kuin salama, voiko tämä olla totta kyselen itseltäni. Miksi elämä meni näin? Taistelen edelleen myös sitä vastaan, että "aika tekee tehtävänsä..." En halua hyväksyä äidin kuolemaa! Kaikki sanovat, että joku päivä sitten muistelen äitiä ikävöiden, mutta surulta on kipein terä poissa! Enhän minä edes sitä halua! Haluan äidin....
Mutta niinhän se on. Rakas viisas äitini sanoi viimeisinä päivinään, että "ikävä ei häviä koskaan, mutta se muuttaa muotoaan. Aika tekee tehtävänsä". Äiti joutui käymään läpi saman kuin minä. Sama kavala syöpä vei äitini äidin silloin, kun äiti oli samanikäinen kuin minä menettäessäni äidin. Eli kyllä se viisas äitini tiesi mitä puhui. Ehkä minäkin annan joku päivä surulle luvan helpottaa, ja muistojen muuttua lohduttaviksi. En minä äitiä hylkää vaikka niin teenkin, tiedän sen. Mutta vielä en ole siihen valmis. Jaksamista Sinulle Tiltu! Äitisi rakkaus kantaa sinua eteenpäin...
- Huomenna 6 kkTiltu_R
- Re: Huomenna 6 kksusie
- Re: Huomenna 6 kkKristiina
- Re: Huomenna 6 kkKyynelsilmä
- Re: Huomenna 6 kksurusyksy
- Re: Huomenna 6 kkpinjaenkeli
- Re: Huomenna 6 kkpinjaenkeli
- Re: Huomenna 6 kkTiltu_R