Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Hyv�� Joulua kaikille!
Tänään oli "neitin " hautajaiset .(hemmetin raskaat).mutta neitin työ kavereiden (ensiapu+3:n ambulassin väen jotka hoitivat neitiä aina kun minä tai hyvät ystävät emme jaksaneet((aina oli joku paikalla 24 tuntia vuorokaudessa.josta minä n.20 )) tuella jaksettiin poikien kanssa suht koht.hyvin .sukulaisia hautajaisissa eritäin vähän,koska emme olleet heistä ikinä "riippuvaisia", hyviä ystäviä senkin edestä (itse kutsumana).Mukavana lisänähautajaisissa neidin oli pikkuveli, täysi narkomaani jota odottaa 8-10 vuoden tuomio. (2kuoleman t.+1vakavan vamman t,ym ym ym),joka ollut piikkinä meidän "perseessä" n 10 vuotta.Mutta pojat ovat olleet vähän turhankin reippaita .onkohan tyyntä myrskyn edellä?.Mutta tällä hetkellä takki on TOSI tyhjä. (onkohan tämä turhankin katkeran miehen valitusta?)- Hyvää Joulua kaikille!ninnu72
- Re: Hyvää Joulua kaikille!"helinä"
- Re: Hyvää Joulua kaikille!miehen vaimo
- Re: Hyvää Joulua kaikille!tuulapirkko
- Re: Hyv�� Joulua kaikille!mm