Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Ystäväni on kuolemassa
Voit olla onnellinen että sinulla on Ystävä,isolla Y:llä joka on ollut rinnallasi kulkemassa.Olette kokeneet,tehneet yhdessä paljon,se antaa sinulle voimaa ja vahvuutta kestää eteenpäin sitten kun häntä ei enää ole.Vaikka tuntuukin pahalta kun jäät yksin,ei ole enää sitä, joka on merkinnyt sinulle paljon.Voit kääriytyä lämpimiin muistoihin ja muistella sitä kaikkea kaunista ja hyvää mitä teillä on ollut.Kaikilla ei ole koskaan sitä Oikeaa Ystävää,kavereita ja tuttuja vain.Koeta voida antaa hänelle vielä aikaasi ja sitä hyvää ystävyyttäsi mitä teillä on ollut tähänkin asti.Kerratkaa aikaa jonka olette saaneet kokea Ystävinä,vaikka se on rankkaa mutta uskon että siitä saatte voimaa kumpikin.
En ole koskaan menettänyt Rakasta Ystävää,en voi sanoa tietäväni miltä se tuntuu mutta kun on menettänyt vähäaika sitten todella Rakkaan lähimmäisen joka oli minulle niin Rakas ja Kultainen niin voin vain aavistaa tunteesi mitkä ne ovat tällä hetkellä.
Minä uskon että ikäväsi on kova mutta sinulla on vielä Ystävä ja hän tulee olemaan Ystäväsi vielä sittenkin kun häntä ei enää ole.Hän kulkee sittenkin rinnallasi ja tulee käymään luonasi,antaa merkkejä itsestään.
Itku,vaikka se "syö",kuluttaa todella paljon ihmistä mutta kuitenkin se on hyvä että pystyy itkemään,anna kyyneleitten virrata poskillesi,ne ovat eräs rakkauden symboli.
Lohdutuksen sanoja minulla valitettavasti ei ole sinulle antaa koska itsekkin olen täysin onneton vielä omasta menetyksestäni.
En sano että voimia, koska minä tiedän että voimia ei varmaan ole,mutta toivon sinulle muuten jaksamista eteenpäin.
- Ystäväni on kuolemassasuruissani
- Re: Ystäväni on kuolemassanina
- Re: Ystäväni on kuolemassarainbow
- Re: Ystäväni on kuolemassasuruissani
- Re: Ystäväni on kuolemassamidnightexpress