Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Äitini on kuolemassa.
3 viikoa sitten äiti on ollut ihan hyvässä kunnossa. me käytiin hänen kanssa ulkona syömässä ja oli niin hyvää elämä... yhtä äkkiä kaikki romahtti...2viiko sitten äiti alkoi tunteä itseäni heikkoksi ja me mentti saairaalan käymään.. kysytiin lääkäriltä mikä äitini vaiva.. kun häneltä on leikkattu vuona 2006 rintäryöpä.. hän teki kokeitta ja sanoi että hänen syöpä on levinyt maksaan ja selkään.. ja että hänelle ajloitetaan saman tien sytistaatihoitoa.. sitten häneltä otetiin seuravana päivänä lisää kokeita.. me odotetiin saairallassa.. meni noin 5 tunttia ja lääkäri tuli..hänen ilme oli pelottava.. hän sanoi että kannatta istua.. me aloitetiin puhua ja lääkäri sanoi että hänen syöpä levis veren ja sitten alkaa menne aivoihin ja kun hänen maksassa on myös syöpäsolija.. hänellä on 2 viikoa ja sitää etmpäin elo aika.. nyt olla saairalassa.. ja hän makaa eikä pysty sanomaan mitä.. hän on menossa kooma.. ja sitten kuole.. lääkärin mukkaan hänellä on tosi lyhyt aika.. voi olla hän kuole tänään tain huomenna.. eli näillä tunnellä.. mä olen yksiin.. ja en pysty edes enää itkemään.. rakastaan mun äiti niin paljon..- Äitini on kuolemassa.TANYA