Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Läheisen kuolema ja hengellisyys.
Hei,Osanottoni isäsi vuoksi <3
Olen huomannut saman asian, mutta minä kyllä uskoin vahvasti näkymättömään maailmaan lapseni eläessäkin,mutta kaiken kivun ja kaipuun keskellä uskoni Jumalaan on vahvistunut. Ajattelen paljon sitä toista maailmaa ja ulottuvuutta missä pikkuisemme, Pinja nyt on. Hän menehtyi 11.8.05 AML-leukemian komplikaatioihin, sepsikseen ja sisäisiin verenvuotoihin. Vain 2v 7 kk:n ikäisenä.Nuorin miedän neljästä ihanasta lapsestamme.
Iltatähti, joka taivaalle lähti...meidän tietämme valaisemaan ja elämässä johdattamaan...
Välillä olen kokenut, voisi sanoa yliluonnollisia asioita, mutta niistä ei uskalla "hulluksi" leimaamisen pelossa hiiskua kuin läheisilleen ja toisille lapsensa menettäneille.
Kuitenkin, olen kokenut heti lapseni kuoleman jälkeen hänen läsnäoloaan voimakkaalla tavalla. Minua se lohdutti ja lisäsi uskoa siihen, että ihmisessä on jotakin- se sielu,henki,mikä ei koskaan kuole.Ja se on iso asia lohdussa, että minun pikkutyttöni on jossakin meitä odottamassa, eikä ikuisesti kuollut, kadonnut.
Lohdun enkeleitä elämääsi <3
marju,Pinjaenkelin äitiliini
- Läheisen kuolema ja hengellisyys.Ultramariini
- Re: Läheisen kuolema ja hengellisyys.pinjaenkeli
- Re: Läheisen kuolema ja hengellisyys.Ultramariini
- Re: Läheisen kuolema ja hengellisyys.pinjaenkeli
- Re: Läheisen kuolema ja hengellisyys.Ultramariini