Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Kun kaikki muuttuu

Hei Eevamaria!

Kaikki muuttuu. Oikeassa olet. Mieheni kuoltua muutimme helppohoitoisempaan rivitaloasuntoon ja nyt tuntuu että elän jonkun muun elämää. Mikään ei ole enää niinkuin vielä 2 vuotta sitten. Alkuun tunsin itseni vahvaksi ja taisin siitä tännekin kirjoittaa, mutta nyt en enää tiedä missä mennään. Tein päätöksiä nopeasti ja arvelematta. Lapset tosin ovat kovasti mielissään tästä uudesta kodista, sijainti on todella hyvä. MUTTA! Tämä ei tunnu kodilta minulle. Voi tosin olla että en tunne enää missään olevani kotona. Mieheni tavaroiden hävittäminen muuton yhteydessä tuntui kuin olisin järjestänyt uudestaan hautajaisia. Onneksi on edes ne muistot! Joku sanoi minulle että näytän hyvältä, ihan säteilevältä kuulemma!!! Kuinkahan onnistun näyttämään säteilevältä kun tuntuu että elämässä ei ole enää mitään mieltä, mikään ei tunnu miltään, elämällä ei ole minulle mitään tarjolla. (Ihan pikkaisen masentuneet tunnelmat siis, vaikka ilmat lämpenevät, kesä tulee ja aurinko paistaa, joka saa minut yleensä iloiseksi ja energiseksi!)

Voimia sinulle Eevamaria uudessa elämässäsi!
Surutar | 17.5.2007 klo 23:44:57