Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äidin kuolemasta tulee kolme kuukautta ens viikolla
Minulla kuoli äiti reilu puolitoista vuotta sitten. Hän oli 53 v, minä 20+. Äidin vanhemmat myös elossa. Vieläkin on iso ikävä ja vieläkin tekisi mieli soittaa. Enää en ota puhelinta, vaan mietin mitä sanoisin, jos voisin puhua hänen kanssaan. Ikävä ei katoa, mutta muuttaa muotoaan. On kuitenkin niin paljon sanottavaa, enkä aina tiedä miten selviän seuraavasta päivästä ja siitä tuskasta, joka välillä vyöryy päälle. Minun kantava ajatukseni on kuitenkin se, että tiedän äitini rakastaneen minua ja siskoani ja elämäänsä, eikä koskaan olisi halunnut minun luovuttavan tämän tapahtuneen tai minkään muunkaan takia. Ajattelen, että hän näkee minut ja haluan että hän voi olla ylpeä minusta nyt samalla tavalla kuin oli eläessään. Hain jollain tapaa paikkaani äidin poismenon jälkeen ja nyt olen sen löytänytkin, ainakin päässyt lähemmäksi. Olen myös ajatellut tuota syöpäriskiä, ajattelen edelleen.. Toivotan voimia, jaksetaan yhdessä elämässämme eteenpäin, vaikka helppoahan se ei ole. Enkeleitä sinulle!- Re: Äidin kuolemasta tulee kolme kuukautta ens viikollalumienkeli