Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: äidistä tuli enkeli
Otan osaa suureen suruusi! Toivottavasti sinulla on hyvä tukiverkko, perhe, ystäviä, joille voit puhua tunteistasi. Älä epäröi hakea apua, jos siltä vähänkään tuntuu. Ja sitten on tietenkin tämä kanava.Minun äitini kuoli kaksi kuukautta sitten. Kuolema tuntuu aina tulevan kuitenkin liian äkkiä ja yllättäen, vaikka kuinka olisi siihen voinut varautua. Minulle sanottiin sairaalassa, kun kävin kuollutta äitiäni katsomassa, että surulle on annettava noin vuosi aikaa. Tuntuu aika raskaalta olla kuukausi tolkulla surullinen, mutta onneksi on niitä vähän helpompiakin päiviä.
Tänään äitienpäivänä tunnen sekä iloa että surua. Suren omaa äitiäni, mutta olen iloinen omasta äitiydestäni. En pysty antamaan äidilleni lahjaa, en kukkia. Ajatuksissani lähetin äidille kimpun punaisia ruusuja ja toivotin hyvää äitienpäivää. On niin kova ikävä...
- äidistä tuli enkelienkeli85
- Osanottoni suureen suruusi!katelikuu
- Re: äidistä tuli enkeliKristiina
- Re: äidistä tuli enkelisurusyksy
- Re: äidistä tuli enkelienkeli85
- Re: äidistä tuli enkelisurusydän
- Re: äidistä tuli enkeliMaribel
- Re: äidistä tuli enkeliTiltu_R