Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
kova ikävä appea\isää
Minulle hyvin läheinen appeni (lähes kuin isä) nukkui pois 16.9.-08 69 vuotiaana. Hän ehti sairastaa joulukuustta lähtien. Ikinä ei saatu varmuutta oliko hänellä ruokatorven syöpä vai lymfooma ruokatorvessa(polven yläpuolella oli lymfooma joka saatiin kokonaan pois), hoidot eivät kuitenkaan kasvainta pienentäneet, mutta ei se myöskän kasvanut tai levinnyt. Sairauden aikana hän laihtui lähes 40kg, eli tavallaan kuihtui pois. Tätä oli hyvin rankka seurata.Olin aina se ihminen kenelle hän uskoutui ja jolta haki apua, kenties siksi, että olen itse hoitaja.
Nyt mielessä pyörii kymmeniä kysymyksiä hoidosta ja miksi näin kävi, tehtiinkö kaikki mahdollinen? Olisinko itse voinut tehdä vielä jotain?
Tuntuu kuin olisin yksin suruni kanssa. En tunnu löytävän tietä eteenpäin surun keskeltä.
- kova ikävä appea\isääitkevä.miniä