Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
äidin kanssa kaupungilla
Huomenna tulee vuosi siitä, kun olin äidin kanssa viimeisen kerran kaupungilla humpsuttelemassa. Oli meidän molempien nimipäivä. Meillä oli aamupäivällä treffit Sanomatalon kahvilassa. Minulla oli pieni poikani mukana. Juotiin kahvia ja rupateltiin. Sitten mentiin Anhavan galleriaan Rafael Wardin näyttelyyn. Äiti piti maalauksista kovasti. Sitten vielä Stockalle. Ostimme lelun ja paidan mun pojalle. Lopuksi vielä syömään. Päivä oli jotenkin ihana. Aurinkokin taisi paistaa. Muistan että kotimatkalla laitoin äidille tekstarin: "Oli kauhean mukavaa.Otetaan pian uudestaan". Sitä toista kertaa ei tullut koskaan. Maanantaina hän meni lääkäriin ja hänen syöpälääkityksensa lopetettiin. Syöksykierre alkoi heti ja äiti kuoli helmikuun alussa. Minulle jäi loppumaton ikävä.- äidin kanssa kaupungillajoan