Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Syöpä ja elämänkatsomus
Luota Jeesukseen : Usko , Älä pelkää !
Raamattu kertoo sen selkeästi; eli ne jotka Jeesus tuntee heille Hän antaa avun. Jumala tietää meidän jokaisen hiuksenkin , ja syntymän ja kuolinpäivän jo ennen syntymäämme. Eikä kenenkään kuolema ole turha ja ihminen ei ymmärrä kai koskaan mitä hyvää voi olla toisen kuolemassa. Jumalalla on kaikki Valta ja Voima ja meille uskoville on annettu etuoikeus rukoilla ja uskovien rukouksilla on aina voimaa, kun taas uskomattomien rukoilut ei yllä Hänen korviinsa, näin Raamattu viisaasti lupaa.Joh.5:25 Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat, ne saavat elää.
Joh.6:51 Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta."
- Rukoustukeasyövästä parantunut
- Re: Rukoustukeatuomi
- Re: Rukoustukeasyövästä parantunut
- Re: Rukoustukeakesä-09
- Re: RukoustukeaTassu
- Re: Rukoustukeakesä-09
- Luota Jeesukseen : Usko , Älä pelkää !syövästä parantunut
- Re: Luota Jeesukseen : Usko , Älä pelkää !syövästä parantunut