Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: kipeät jalat

Totta, polyneuropatiankin lääkitys on rankkaa ja tuntemukset hyvinkin yksilöllisiä. Itselläni ei nykyisestä lääkityksestäni juuri haittaa ole, mutta tähän ollaan päästy monien kokeilujen jälkeen. Lääkäri viimeksi totesikin etten ole mitenkään herkkä lääkkeille, minkä huono puoli on sitten se ettei kevyet mömmöt vaikuta mitään. Asiasta lueskeltuani tulin siihen tulokseen ,että lääkityksen annostuksen raja kulkee siinä, kun positiiviset vaikutukset ovat vielä paremmalla puolella kuin haittavaikutukset. Olen tosi pahoillani miehesi syöpätilanteen takia. Ratkaisunne tuntuu oikealta koska kyllä elämänlaatu on hyvin oleellista ja lopputulos syövan suhteen olisi kuitenkin ollut sama. Itse olen tehnyt päätöksen muuttaa loppuelämäni ajaksi Espanjaan, nyt kun perhetilanne antanee siihen mahdollisuuden. Jaloilleni pahinta on kylmyys ja kosteus ja luullakseni asiassa on muitakin hyviä puolia. Jaksamisiin
kallepekka2 | 11.5.2010 klo 09:22:33