Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Punasoluiset

Moikka!
Totta on, että palstalla tulee käytyä usein. Poku, olet todennäköisesti nuori ja käyt vielä työssä? Kiireistä päättelin.
Itse olen eläkkeellä ja saan ottaa elämästä irti, mitä vielä kykenen.

Matkustelen paljon, alkuvuodesta olin 3 kk etelässä. Sielläkin kävin usein nettikahviloissa viestejä lukemassa. Tuntui hyvältä, kun "piiri pyörii", vaikka olet itse kaukana. Vaikka itselläni tauti on tällä hetkellä melko vakaa, sitä kuitenkin lukee mielellään toisten tilanteesta, toivottavasti parempaan suuntaan kulkevasta ja ehkä odottaa viestiä jostain uudesta löydöstä taudin hoidossa.
Olenko ehkä ainoa, jolla on käytössä radiofosfori? Pistoksena annettava ja vaikutus on ehkä 2 vuotta. Säteilevänä saa olla, eikä lisävaikutuksia ainakaan tunne. Vielä.
Niistä muista vaivoista, ellei niitä olisi, voisi olla melkein terve. Mitä sitten erilaiset lääkitykset vaikuttavat yhdessä radiofosforin kanssa, kukapa sen tietää.
Kyllä olet oikeassa, että henkisesti rankkaa on aina välillä. Mutta hyvät ystävät auttavat ja erikoisesti tämä palsta.
Koivun lehdet ovat jo hiirenkorvalla ja mökkilahdella kimaltelevat tuhannet timantit...
elämässä mukana | 8.5.2009 klo 17:14:52