Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

PV-tapaaminen tänään

Hei kaikille,
meillähän oli tapaaminen tänään Tampereelle, mutta valitettavasti en paikkaa ehdottaessani tiennyt, että Stockmannille on "Hullut päivät". Hullua meininkiä siellä olikin ja ajoissa klo 14 olleen porukan kanssa päätimme, että emme sinne jää, vaan n. vartin odotettuamme siirryimme toiseen paikkaan. Jätin sanan toiselle kassaneideistä, mutta ketään ei meidän perässämme ainakaan enää tullut? Olen tosi pahoillani meidän kaikkien puolesta, jos joku teistä ennakkoon ilmoittautuneista tuli myöhässä, eikä saanut tietoa menostamme tuolta kassaneidiltä (toiselle ne ruuhkan takia päässyt sanomaankaan) ja jäi ihmettelemään, missä muut ovat. Toivottavasti näin ei käynyt.
Mietimme läsnäolleen porukan kanssa, voisimmeko kerätä kaikilta tapaamisissa kävijöiltä kännykkänumerot listaan ja jakaa sen vaikka seuraavassa tapaamisessa. Pakko ei kenenkään ole numeroa antaa, mutta ne, jotka haluavat, voisivat sen tehdä. Minä voisin kirjoittaa listan, jos ilmoitatte numeronne lähettämällä minulle tälle palstalle henk.viestiä.
Kiitos niille, joiden kanssa tapasimme ja vielä kerran pahoittelut siitä, että emme malttaneet odottaa ruuhkaisessa kahvilan ovensuussa kauemmin. Hyvää vointia ja syksyä kaikille ja omasta puolestani lupaan, että seuraavaan Tampereen tapaamiseen keksimme paremman tapaamispaikan, josta varaan pöydän meitä varten.
t. Puna06
Puna06 | 10.10.2009 klo 20:51:56