Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Laatuperuukki halvemmalla netistä
Laatuperuukkien hinnat ovat peruukkiliikkeissä 350 euron luokkaa, eli sairaalan n. 200 euron summa riittää vain osaan, mikäli haluaa itselleen paremman peruukin.Netistä kuitenkin voi tilata noita laadukkaampia peruukkeja huomattavan paljon edullisemmin (alle sairaalan korvaussumman).
Itse tilasin Revlonin Simply Beautiful sarjan Honeymoon peruukin, jonka hinta peruukkiliikkeessä oli 345 euroa ja netistä tilattuna postikuluineen, tulleineen ja veroineen n. 160 euroa.
Sairaalan puolella käytäntö ensin vähän hämmästytti, mutta otin sitten vielä yhteyttä ostopalvelupuolen pomoon, joka suostui, että miksipä ei näinkin onnistuisi.
Maksoin ensin kulungit itse ja tein sitten laskun ostopalvelupuolelle, joka maksaa rahat tililleni.
Mikäli haluaa siis korvaussummaa kalliimman peruukin, kannattaa kysellä omasta sairaalasta, josko nettikaupat onnistuisivat (eikä antaa heti periksi, jos ensimmäinen virkailija sanoo ei ;-).
Itse asioin USA:laisessa loriswigsite.com :issa ja siellä ainakin palveltiin hyvin ja nopeasti. Esim. brittiläisissä nettikaupoissa hinnat näyttivät olevan paljon korkeammat, kuin rapakon takana.
- Laatuperuukki halvemmalla netistäKettu79
- Re: sovitusKettu79