Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

syöpäkö?

Minulle on tullut sellainen olo, että en olisi täysin terve. Nykyisin väsyttää koko ajan, välillä tulee myös huimaava olo. Olen myös havainnut ripulointia ja toistuvaa virtsaamisen tarvetta sekä janoa. Öisin käyn vähintään kolme kertaa vessassa. Olen herkkäihoinen ja palan helposti auringossa, tästä huolimatta olen käyttänyt runsaasti solariumia, sillä sieltä saa helpommin rusketuksen. Nyt olen huomannut, että selässäni on noin kolmen sentin levyinen alue, joka on täynnä pisamia. Onko tämä täysin normaalia? Lisäksi syksyllä minulta puoliksi irtosi luomi reidestä, joka vuoti verta irrotessaan. Luomi on punertava ja koholla, mutta on ollut aina sellainen. Minulla on myös aina ollut alaselässä samanlainen luomi, joka on puoliksi irti.
Haluaisin tietää, onko minulla ihosyöpä, allergia vaiko jokin muuta tauti. Nykyisin minulla on myös kovaa hengenahdistusta, ja lenkkeily on alkanut tuntua rankalta, kun hengästyy todella nopeasti.
tyttönen_86 | 19.11.2007 klo 22:39:31
  • syöpäkö?tyttönen_86
    19.11.2007 klo 22:39