Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: minun isä, aivosyöpä?
Hei!Sinulla ihan oikein.Haluan sanoa että isäni tänään voi aika hyvin.Kotona nyt.On ollut raskas vuosi meille kaikkille..kaikenlaista on tapahtunut..Kuitenkin isä on koko ajan uskonut siihen että hän jaksaa kaikki läpi mikä tämä sairaus vaatii,ja olemme kaikki läheiset ollut tukena aina vieressä.Lääkärit ei silloin antanut näin monta kuukautta elinaika..Seuraava kontrolli on tammikuussa.
Olen nyt vähän tottunut kuinka lääkärit ja hoitajat voi olla..emme kuitenkaan saa luovuttaa.Se on raskasta saada kuulla että elämänaika vähän.Ja se otti minun voimille silloin tosi paljon..olin niin masentunut,ja loppu.Minulle tuli myös kaikenlaista oireita..Isä oli kuitenkin iloinen koko ajan vaikka mikä kaikkea hänelle tuli.Hän yritti meidän edessä olla terve.Hän vähän niinkuin yritti unohtaa tämä sairaus ja ehkä se on pelastanut hänet,en tiedä.Mutta nyt aika hyvässa kunnossa,saisi vain voimia jalkoihin takaisin.
Kaikkille teille voimia jaksaa eteenpäin!Ja muista aina uskoa siihen että jaksatte kaikki hoitojen läpi!Älä masennu!Mietti positiivisesti!Isä aina vitsailli että hän lähtee töihin kun hän lähti sädehoitoon.Hän yritti olla hauska vaikka oli raskasta.Ja yritä muista miettiä jotain muuta kun sairaus!Se on tärkeä!Nauti joka päivästä mikä saatte elää!
- minun isä, aivosyöpä?anettesofiia
- Re: minun isä, aivosyöpä?Menniina
- Re: minun isä, aivosyöpä?anettesofiia
- Re: minun isä, aivosyöpä?Menniina
- Re: minun isä, aivosyöpä?Hepsankeikka
- Re: minun isä, aivosyöpä?anettesofiia
- Re: minun isä, aivosyöpä?jan-markus
- jan-markusdude75
- Re: jan-markusMenniina
- Re: Menniinadude75