Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Sarkoomasta
Juu, eipä tässä yksin olla tulessa makaamassa. Vaikka lääkärini mukaan MFH onkin harvinainen, n.20 tapausta/v suomessa niin ei se millään muotoa unikki ole. Täytyy vain löytää ja vetää koloistaan ulos ne muut tapaukset. Heitä täytyy olla n. 100 kpl jos tilastoja sopivastti tulkitsee. Vaikka tämä onkin ns. "vanhenevien miesten", tauti eivätkä heistä kaikki ole sinut näiden keskustelupalstojen kanssa niin toivottavasti joku muukin lukee tätä palstaa ja osallistuu keskusteluun. Sinänsä tuo ilmaisu "vanhenevien miesten", on hirveä, olen 54v. enkä siis tunne olevani yhtään vanha.Tuo oireettomuus on jännä juttu, mitään ei tunnu mutta sitten lääkäri tulee ja sanoo, että jotain on pielessä. Olen itse äärimmäisen turhautunut kohonneisiin sokeri, kolesterooli ja verenpaine arvoihini. Kaikki ovat oireettomia mutta verikokeesta näkee, että mittarit ovat väärässä asennossa. Sitten lääkäri katsoo sopivan jääkityksen ja "ping" mittarit ovat kohdallaan eikä edelleenkään tunnu missään. Toisaalta parempi kai suloinen "tiedottomuus" kuin jatkuva raastava kipu.
- SarkoomastaEukko
- Re: Sarkoomastakaisa62
- Re: Sarkoomastatimo
- Re: SarkoomastaJeri