Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Eri syöpä, eri oireet..miten sinulla?

Minulla oli kohdunkaulansyöpä, adenokarsinooma paikallisesti, kohtu leikattiin pois ja syöpä saatiin kaikki pois.

En osannut epäillä syöpää. Kävin joukkotarkastus-papa-kokeissa ja siellä papa oli II luokkaa jonka jälkeen oli kolposkopia ja kerrottiin sittemmin että leikkaus on edessä.

Minulla oli aiemmin ollut väsymystä ja päänsärkyä. Luulin että minulla on kuumetta mutta lämpöni oli pikemminkin alle normaalin lämpötilani. Näistä oireista kun mainitsin sairaanhoitajalle niin hän vaan väitti että ei se voi tuosta syöpäepäilystäni johtua että ei se niin pitkällä voi olla... Itse kuitenkin ajattelen että se oireilu johtui syövästä koska ei minulla nykyään ainakaan tuota päänsärkyä ja "lämpöilyä" ole.

Edelleen olen väsynyt, olen käynyt colonoskopiassa eräiden oireiden; verta ulostamisen jälkeen ym. vatsaoireiden takia, odottelen vastauksia näytepaloista ja toivon ettei mitään vakavaa ole. Lääkäri ainakin sanoi ettei usko mistään syövästä olevan kyse. Sitä minäkin toivon.
GiaF | 1.6.2008 klo 10:53:47