Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Apua syöpääkö?

laitoin tonne toiseenki mutta haluan äkki vastauksen! joten kiitos jos joku tietäisi!! Olen vasta 15v neitsyt. Minun kuukautiseni tulevat aina aika epäsäännöllisesti joten en ole varma tästä viimeksi ne olivat 6.12. Minulla alkoi maanantaina tulemaan ruskeaa vuotoa todella vähän mitä yleensä saattaa tulla vuodon alkuvaiheessa, tänään eli perjantaina alkoi tulla hiukan enemmän normaalin väristä, mutta ei tunnu yhtään että olisi kuukautiset. Kuukautisten aika minulla on joskus vatsa kipuja ja joskus ei mutta nyt ei ole mitään paitsi eilen tuli outo äkkinäin jonkin aikaa kestävä kipu- uskon kylläkin ettei se ole mitään koska kesti vain hetken, mutta haluisin tietää voiko näin nuorelle tulla kohdunkaulan syöpää? poltin joskus n.1½ vuotta mutta lopetin e-pillereitä en käytä. Olo on kuin vuotaisi vain verta jotenkin outo en tiedä olenko mielenhäiriöine.
Neey | 26.1.2007 klo 14:35:08