Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: keuhkosyöpä

Kiitos tuesta.
Kyllä tämä raskasta on, miehelleni aletaan nyt ensi tiistaina antamaan solumyrkkyä, pelkään miten hän kestää kun tuo sepelvaltimotautikin, kaksi pallolaajennusta tehty vuoden välein. On hirveää kun lääkäri antaa elinaikaa noin kaksi-kolme vuotta. Eihän tämän elämän näin pitänyt mennä, meidän piti vanheta yhdessä vielä monta vuotta, mieheni on vasta 63 ja minä täytän 60:tä. Pääni on aivan tyhjä en oikein jaksa ajatella enkä tehdä mitään. Sitten on vielä toinen murhe, meillä on cavaljeeri joka täyttää yhdeksän vuotta keväällä(jos ehtii) Toista vuotta on sairastanut epilepsiaa ja lääkityksellä on pysynyt kurissa tähän asti, mutta nyt pariviikkoa sitten alkoi taas tulla kohtauksia ja käytiin lääkärissä ja haukulla on nyt sydämen vajaatoimintaa ja siihen sydänlääke. Tänä aamuna tuli viimeksi kohtaus ja kun ne yleensä tulee yöllä niin olen monet yöt valvonut.
Tuntuu että olen aivan lopussa, vahva täytyisi olla mutta kun ei aina jaksa.
Voimia kaikille jotka ovat samassa tilanteessa.
terv. arjusca
arjusca | 16.1.2009 klo 17:29:33