Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Silmätipoista vatsavaivoja?
Hei kaikille!Mukavaa alkanutta kevättä! Vaikka ei tämä mitään mukavaa ole ollut viime aikoina. Olen kärsinyt hirvittävistä vatsakivuista viiden viikon ajan. Kipu paikallistuu vasemman kylkikaaren alle. Olen ollut sairaalassa muutamaan otteeseen, jotta kipu saataisiin hallintaan. Minut on tähystetty molemmista suunnista ja on otettu vatsan ultraääntä ja verta tutkittu moneen otteeseen sekä ulosteet viljelty ja seulottu. Mitään ei löytynyt... Sitten lopulta viikko sitten kirurgi teroitti veitsen ja katsoi sisälle, jotta mitä sieltä löytyy. Paksussa suolessa oli ollut tulehdus joka oli arpeutunut ja tehnyt kiinnikkeitä 10 cm matkalle ja tämä koko "syherö" oli tarttunut kiinni vatsakalvoon koko matkalta. Diaknoosi tulehduksen jälkitila... Minulta vaihdettiin jopa silmätippoja kun kivulle ei meinannut löytyä syytä ja sitä tässä nyt mietinkin voisivatko silmätipat aiheuttaa tulehdusta paksussasuolessa? Onko teillä kenelläkään kokemusta tai tietämystä asiasta?
Nyt onneksi kivut jäivät sairaalaan kun suoli on päässyt oikeaan kohtaan, tietysti vähän arkuutta on leikkaus kohdassa, mutta se on pientä...
Silmä sitten taas... on ihan entisellään kipuilee ja paineet nousee heti jos yrittää jonkun tipan jättää pois. Helsinkiin olen tulossa 29.3 josko joku toinenkin sattuisi olemaan samana pävänä siellä käymässä niin voisi vaikkapa tavata...
Aurinkoista viikkoa kaikille! Toivottelee puolivalot!
- Silmätipoista vatsavaivoja?puolivalot