Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Kohdunkaulansyöpä uusiutunut??

Hei vaan kaikki kanssa sisaret.
Luulin ettei mun enää tarvitse teiltä tukea pyytää...mutta toisin kävi ;(
Maailamani romahti eilen totaalisesti..
Olin menossa tiistaina mirkuviin selkäkivun takia ja jotenkin sit maanantai aamuna rohkaisin mieleni soittaa gynpolille kun mulla ollut pikkuista verestävää vuotoa aina silloin tällöin-luulin sen johtuvan kuivista limakalvoista-kontrolleissa aina kaikki ollut hyvin. Onnekseni Kari-Koskinen Elina sattui ottamaan puheluni vastaan ja halusi nähdä minut ennen tiistai aamun kuvausta, helvetillinen shokki kun kertoi että emättimessä reilun sentin kokoinen poikkeama joka vuotaa verta. Siitä otettiin 3 koepalaa ja samoin magneetissa tutkitaan virtsarakon ja suoliston välillä olevaa muutosta.Niin sitä ihminen on pieni kun luonto tekee tekojaan..
Jatkossa olis sitten ehkä uusi leikkaus ja hoidot päälle.. Kenelläkään vastaavaa kokemusta. Mun lääkäri ihmetteli kun mulla ollu kontrolli 5.8 ja nyt sitten jo olemassa selkeä muuto että onko jäänyt huomaamatta vai onko sitten tosi ärhäkkää laatua..
Terveisin
Susku
Susku69 | 11.9.2008 klo 00:36:18