Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Kiitos vastauksista
Terveisiä Barcelonasta ...Kuolemanväsyneenä raahustin eilen kotiin viikon matkalta. Pahalta näyttää nykyinen kuntoni, toivottavasti ei ollut viimeinen reissuni. Minulta taitaa jalat mennä alta vaikka tämä pää (aivosyöpä) vielä jotenkuten kestäisikin... molemmissa polvissa on nivelrikko kuten myös oikeassa lonkassa. Lisäksi vanha pirstoutunut nilkkamurtuma vaivaa pahasti yli tunnin kävelyn jälkeen. Felden kipuvoiteesta ja kipupillereistä huolimatta iltaisin pääsi pienet itkut. Pari kertaa joku ystävällinen henkilö kyseli "may I help you?", kun linkuttelin lopenuupuneena tai kävelin portaat alas takaperin (kun en pääse etuperin). Saattaa olla, että jalat menevät alta ennen kuin syöpä vie ...
Matka oli tosi mukava. Lämpimästi suosittelen kaupunkia kaikille teille, jotka pidätte matkustamisesta ja joilla on siihen mahdollisuus. Minä tarvitsen tällaisia uusia elämyksiä, jotta kestän pitkän, yksinäisen ja tylsän talven. Kun katselin Miro-museossa aivan fantastisen kuvakudoksen kirkkaita riemunkirjavia kuvioita, mieleni täytti suunnaton ilo siitä, että olen elossa ja saan vielä kokea tämänkin kauneuden ... samalla kivut hävisivät hetkeksi olemattomiin. Lähtöaamuna istuin yksin aamiaisella jo seitsemän aikoihin ja radiosta kuului aivan ihana "Summertime ...." matalan, pehmeän miesäänen laulamana. Vain yksi säkeistö tuli laulettuna ja loput instrumentaalisesti. Se oli niin kaunista, että melkein itkin. Tällaisista pienistä hetkistä koostuvat minun iloni.
Toivon sydämestäni, että te kanssakärsijät osaatte myös nauttia elämän pienistä hetkistä.
Olen vielä niin väsynyt, etten pysty enempää kirjoittamaan kuin tämän matkakokemukseni. Sen verran kuitenkin, etten ole enää masentunut vaikka viestistäni sellaisen käsityksen saikin. Olen kohtalaisen tyytyväinen elämääni, haluaisin vain löytää jonkun läheisen ystävän. Mieskin käy, mutta tähän mahdollisuuteen en enää usko, koska olen ollut jo parikymmentä vuotta "näkymätön" vastakkaiselle sukupuolelle.
Harmi, että Turkuun on hieman liian pitkä matka, mutta jos haluat, voidaan kirjoitella muuten vain. Tigerlilylle laitoin vastauksen henkilökohtaiseen viestiin, toivottavasti olet saanut sen.
- Kiitos vastauksistamarlena