Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Pv- ja Ps -porukoille

Hei Ystävät!

Olisi tosi kiva tavata ja minulle Helsinki on hyvä, koska asun täällä. Jään odottamaan tarkempaa ajankohtaa ja tapaamispaikkaehdotusta.

Olin tänään taas lääkärissä, kun olen potenut ankaraa nilkan kipua jo pari kuukautta. Olen syönyt Motifene särkylääkettä ja sen voimalla olen päässyt liikkumaan töihin ja kotiin. Nyt sitten labratulosten jälkeen todettiin kihti. Tämä kuulemma liittyy PV-hen sitä kautta kun veri paksunee, niin sisäelimet eivät saa happea tarpeeksi. Nyt syön Arcoxia 120 mg pillerin päivässä/viikon ajan ja sitten katsotaan. Tämä oli työterveysaseman diaknoosi.

Minulla on Meilahdessakin labra (hema) 5.3.08; ja pyysin sairaanhoitajaa lisäämän tämän kihtiarvon verikokeisiin, että kuulen sitten sieltäkin kautta mitä yhteistä näissä sairauksissa on. Kerron sitten kun nähdään.

Ihania kevätpäiviä kaikille - jaksellaan t. Rallu
rallu | 27.2.2008 klo 14:57:36