Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Pv-tapaaaminen eilen 21.3.
Huomenta kaikille!Eilen oli mitä kaunein ilma ja hieno, onnistunut tapaaminen Lahdessa. Erityiskiitos sinulle Kuusinen tosi mukavasta ja keskustelurikkaasta matkaseurasta ja kiitos kaikille muille mukana olleille! Oli hienoa, että teitä uusia tuli mukaan ja vaikka ei kaikkien kanssa nyt ehditty tarpeeksi siinä ajassa juttelemaankaan, niin ehkäpä seuraavan kerran sitten.
Toivottavasti kaikki saivat voimia jaksaa eteenpäin. Ainakin minä nautin koko päivästä. Terveiset Helsinkiin, Espooseen, Porvooseen, Lappeenrantaan, Turkuun/Raisioon ja kaikille teille, jotka ette sairauden tai muun syyn takia päässeet mukaan. Hyvää kevättä ja suunnitelkaamme pian taas uutta tapaamista!
Puna06
PS. Ja Artsille + rouvalle! Olisi tosiaan mukava tavata teitä siellä Porvoossakin kesällä, jos vain saamme järjestettyä. Meillähän on yhteistä muun lisäksi vielä tuo pohjois-karjalainen tausta ja nautin kuunnella murretta, jonka olen itse jo lähes unohtanut.
- Pv-tapaaaminen eilen 21.3.Puna06
- Re: Pv-tapaaaminen eilen 21.3.kuusinen
- Re: Pv-tapaaaminen eilen 21.3.syystuuli