Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Pakko palata tänne
Siitä onkin aikaa ainakin 5 vuotta, kun täällä viimeksi purin ahdistustani. Jotenkin jätin mielestäni tämän palstan, kun melanoomani oli leikattu ja seurrannat käynnissä. Luulin saaneeni " ns. terveen paperit" helmikuussa 2009. Ja nyt olen taas joutunut poistattamaan ns. verisuoniluomen samalta polven aluellta mistä varsinainen melanooma alkoi. Lääkäri ei olisi normaalisti poistanut luomea, mutta taustani tietäen ja kutisevana, verta välillä vuotavan poisti. Nyt sitä odotelleen ensi viikoon tuloksia. Ja vaikka tässä olen ollut rauhallinen niin alitajunta työskentelee ainakin öisin asian kimpussa, kun heräilen ja tunnen tikit jalassa ja muisto palailee 5 vuoden päähän. Mitä tässä muuta voi kuin odottaa? Eipä kauheasti auta minua toisten kommentit, että ei siinä mitään ole jne. Ilitsinko liian aikaisin terveen papereista? Näköjään melanooman varjo kulkee mukana. Ensi viikko näyttää millainen "varjo" kyseessä.- Pakko palata tänneMarjasisko