Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: mustelmat!!!!
HeiJoo, mustelmia taitaa tulla kaikille herkästi. Niin minullekin ja
ihan samalla lailla, ei tarvitse edes kosketusta mihinkään tai vain
pienen tölväisyn ja heti on mustelma jossain. Tavallisten mustelmien lisäksi kärsin vielä purppurasta (punasolut tunkevat ohuiden verisuonten läpi ihonalaiseen kudokseen), mikä ei ilmene minulla vain
pieninä pisteinä, vaan suurinakin violetinpunaisina läiskinä ja esim. tällä hetkellä käsivarsissani olevat tummanpuhuvat läiskät ovat kooltaan n. 3 cm ja vuotivat osin ulos ihostakin. Aika ilkeän näköisiä ja ihmiset tuijottavat niitä. Joku luulee, että olen jotenkin satuttanut tai polttanut itseni tms. Näitäkin epäiltiin pikkuaspiriinin aiheuttamiksi, mihin en itse enää usko, koska niitä tuli ihan samalla lailla aspiriinin tauotuksen aikana.
Kaikkea sitä tulee, mutta kyllähän näiden vaivojen kanssa pärjää.
Yksi työterveyslääkäreistämme käski tuijottajille sanoa, että se on purppuraa ja jättää kuulijat miettimään, mitähän se purppura mahtaa olla....
Hyvää kesänjatkoa mustelmista ym. huolimatta! Hyvää juhannusta myös
kaikille!
Puna06
- mustelmat!!!!janine
- Re: mustelmat!!!!tuomi
- Re: mustelmat!!!!Puna06