Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: PV-läiset
Heippa, Tuomi!Tiedätkö, että olin juuri jättämässä jäähyväiset tälle palstalle, kun näin viestisi.
Olin joskus kauan sitten Facebookissa, en pitänyt siitä ja erosin, enää en sinne mene, se ei ole oikein minun palstani.
Ajattelin samoin, että kaikki ovat sinne siirtyneet.
Oma vointini on ollut vähän huonompi, vai vaikuttaako tuo ikä mokoma niin paljon (71-v). Olen ollut tosi väsynyt, joskin elämäntilannnekin on ollut väsyttävä. Vanhemman tyttären mies kuoli keväällä 43-v:na ja heille jäi vielä 8-v poika.
Olemme voineet olla heille välillä avuksi tässä tilanteessa, samoin toisten lastenlasten hoidossa ja nyt huomaan, että todella odotan tulevaa loma-aikaa, matkaa etelän lämpimään, 3:ksi kuukaudeksi.
Kaipaan keskustelua (kuten tällä palstalla) aikuisten kesken, aikuisten asioista ja aikuisten tavalla.
Vielä on yksi venesektio ennen matkalle lähtöä. Lääkkeitä on varattava
kauhea laukullinen, on Hydrexiureaa, kortisonia ja ties mitä, yhteensä 11 eri lääkettä, kaikki lääkärin määräämiä. Vatsa alkaa jo kärsiä tuosta lääkemäärästä, niinpä on otettava vielä Somacia joka aamu.
Minulla on vaarana, että leukosyytit lisääntyvät, mutta kaipa lääkäri
tietää, mitä tehdään. Elämässä on kuitenkin oltava mukana kaikella tavalla.
Siunattua vuotta 2014 kaikille lukijoille
ja nyt saunaan!
- PV-läisettuomi
- Re: PV-läisetelämässä mukana
- Re: PV-läisettuomi
- Re: PV-läisetleilahelena
- Re: PV-läisetkuusinen
- Re: PV-läisetPuna06
- Re: PV-läisetelämässä mukana