Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Äidin rintasyöpä (paljon kysyttävää, tietoa ja tukea kaivataan!)
Kiitos rohkaisevasta vastauksesta Karhutar. :)Äitillä on jo leikkaus tod.näk. ohi mutta nukutuksesta tokenemiseen menee varmaan hetki, kuulemma iltapäivällä voi koittaa soitella.
Kuinka pian patologi tutkii ne imusolmukkeet, eli koska siitä saa tiedon mitä niistä sitten oikeasti löytyi? Onko muuten tavallista, että joku lähiomainen menee mukaan keskustelemaan asioista lääkärin kanssa? Voisi selkiyttää omia ajatuksia, mutta en tiedä haluaako äitini minua sinne. Toisaalta mulla on pelko että äiti ei välttämättä kerro mulle tilanteen vakavuutta..
Äidiltä poistetaan siis koko rinta ja siihen jätetään joku putki tms joka poistetaan viikon päästä, ja sinne saan kuulemma mennä mukaan tai siis kyytimään.
Kiva kuulla jos sädehoidot ei välttämättä oo kovin tuskallisia.. Väsymys kai saattaa olla oireena ja hiustenlähtö?
- Re: Äidin rintasyöpä (paljon kysyttävää, tietoa ja tukea kaivataan!)dragonfly