Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Ps-v
Heippa!Kiva, että saadaan uusia osallistujia palstallemme. Täällä on välillä niin kovin hiljaista. Minä sain diagnoosini 4 vuotta sitten. Tältä palstalta olen saanut eniten tietoa. Hematologi on hyvin vähäpuheinen. Tietoa tulee hyvin vähän. Mutta onhan se hyvä että on säännölliset kontrollit. Minä olen pärjännyt tähän asti venesektioilla ei mitään lääkitystä. No tietysti Primaspan 100 mg aamuisin. Olen ollut kerran tapaamisessa Tampereella. Sen koin hyvin hedelmälliseksi. Toivottavasti niitä jaksetaan järjestellä. Minä asun Hämeenlinnassa. En tiedä täältä päin muita kuin yhden vanhan rouvan. Me näämme taas aina muissa merkeissä ja halaamme toisiamme ja ihmettelemme miten hyvin pärjäilemme. Hyvää kevättä sinulle ja ole vaan aktiivinen kirjoittelija niin kyllä aina joku sinulle vastailee.