Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Paksusuolensyöpä ja etäispesäkkeet keuhkoissa

heippa vaan eijuli. olen vasta nyt keväällä alkanut vierailla täällä foorumilla. paksunsuolensyöpä leikattiin ja saatiin kokonaan pois marraskuussa -08. Xeloda aloitettiin tammikuussa kuulemma pienen uusiutumisriskin minimoimiseksi, kolmantena aamuna meinas sydän tiltata
niihin ja jouduin sydänteholle ja sieltä sydänosastolle. Sydän ok mutta lääkitys piti lopettaa siihen, sitten sanottiin ettei muuta oheishoitoa ole. Silloin moisen kokemuksen jälkeen olin helpottunut kun ei mitään tarvinut aloittaa, olisi kai pitänyt vaatia jotain hoitoa.Eletin kiitollisuuden ja ilon tunteen kanssa että näin selvisin.
no lähti maton hapsut alta puolivuotiskntr;ssa ja sen myötä tutkimuksissa. Maksassa muutosta,kaiketi etäispesäke ja odotan pian kutsua tarkempaan magneettikuvaan. Nyt on happamat suussa ja alan vasta hyväksyä, no se on liioittelua mutta tajuta olevani syöpäpotilas. Miten voit nytja miten hoitosi ovat edenneet? olet jaksanut niin positiivisestikin kirjoittaa ja olen monissa kommenteissasi kuullut omaa ajatustani joskin aallonpohjia tulee ja kyyneliä nieleskelen väliin kuten varmaan sinäkin mutta on niin paljon hyvää ja kaunista jonka eteen taistella, tänä keväänä istuttamani
alppiruusut kukkivat enemmän kuin minään muuna keväänä.
jaa mullako | 22.6.2009 klo 00:23:15