Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Kaikki irti elämästä

Sairastuin rintasyöpään ollessani 37-vuotias ja poikani ollessa 2-vuotias.Ensimäinen ajatus oli että miten poikani nyt selviää jos minä kuolen.
Vaan poikani antoikin minulle voimia selviytyä,ritani leikattiin ja aloitettiin sytostaatit ja sädehoito.
Hoitojen aikana ajattelin positiivisesti ja se oli ilmaista lääkettä joka ei maksanut mitään.
Viisi vuotta sain olla terveenä, vaan taas syöpä uusiutui,olin menossa tram-leikkaukseen ja siinä huomattiin että arven alla olikin uusi syöpä,pettymys oli suuri kun tuli leikkaussalista en saanutkaan uutta rintaa.
Toiseen syöpääni en saanut mitään hoitoja.
Ensimmäisestä leikkauksesta on nyt melkein 12 vuotta ja toisesta 7 vuotta.
Olen rakentanut talon ja opiskellut uuden ammatin,perustanut yrityksen ja vielä en tiedä mikä minusta isona tulee? Kaikki ovet ovat avoinna ja joka päivästä otan kaikki irti maanantai on yhtä hyvä päivä kuin perjantaikin,sairastumisen myötä elämänarvot ovat muuttuneet.
mansikka | 21.9.2006 klo 20:55:29