Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: onko pv: läisiä ??
Kiva kun jaksat kirjoitella :) Mulla on trombosyytit olleet sellaista 800. hb 130-145.Eli aisoissa ovat.Minulle lääkäri sanoi että tämä ei ole syöpä, vaan tauti joka voi osittain lääkityksestä johtuen muuttua pahalaatuiseksi.
Se minua täällä on kummastuttanut kun moni kirjoittaa että se olisi ns. syöpä.. Tuo sana on vaan niin kamala ja antaa aika huonon kaiun ainakin minulle.
Väsymystä on minullakin, tosin työni on aika rankkaa ajoittain :)
Minulla oli aika korkea kynnys kirjoittaa tänne, mutta nyt uskalsin ottaa askeleen.
se info mitä lääkäriltä sain oli positiivinen. Eli saan elää normaalia elämää. Ainut että jos matkustan lentokoneella, kannattaa hommata tukisukat. Lapsiakin voisin tehdä ellei lapsiluku olisi jo täynnä :)
Nyt menee ainakin ihan ok sairauden kanssa, mutta olen tietoinen että tilanne voi vuosien varrella muuttua. Ei sureta etukäteen :)
Miten sinä olet voinut ?
- onko pv: läisiä ??Jenni77
- Re: onko pv: läisiä ??Jenni77
- Re: onko pv: läisiä ??Jenni77