Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Tämä PV puhuttaa, näköjään.

Hei kaikille

Olen myös pitkään pitänyt taukoa kirjoittamisesta, vaikka silloin tällöin vilkaisenkin palstalle. Vaikka yhdyn Kuusiseen siinä, ettei minunkaan mielestäni uskontoa tulisi sotkea tälle palstalle, niin se ei ole ainoa syy hiljaiselooni. Syy on se, että vaikka sairauksia vain tulee lisää, en jaksa voivotella niitä aina palstalla. Olen mukana työelämässä ja työpaikka muutosten kourissa, joten työpäivät vievät kaiken energian. Illalla ei jaksa enää tehdä mitään "järkevää", mutta ei myöskään surra sairauksia. Uskon itse positiivisen asenteen ja naurun parantavaan vaikutukseen ja pyrin siihen, että joskus on oltava hauskaakin (niin että elää eläkeikään asti). Kaiken lisäksi olen melko "terve" tällä hetkellä, tai ainakin viimeisimpien verikokeiden perusteella. En tarvitse edes venesektiota, viimeisin tehtiin huhtikuussa.

Meillä on ollut hyviä tapaamisia, mutta jonkun verran energiaa tai ainakin sitoutumista niiden järjestäminen on vaatinut, eikä minulla ole ollut sellaiseen aikaa. Olisi kyllä ihan mukavaa tavata vielä joskus jossain. Hämeenlinnassa tapaaminen keväällä kuulostaisi ihan mukavalta. Sinne on ainakin Etelä-Suomesta tuleville monelta suunnalta lyhyt matka. Pistetäänpä asia hautumaan.

Oikein hyvää vointia ja kaunista syksyä&alkutalvea kaikille!
t. Puna06
Puna06 | 3.11.2011 klo 13:18:19