Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Mikä ihme mua vaivaa...patti nivusissa, ihottumaa jne.
En mä oikein osaa sanoa, että onko se syvällä vai ei.Nyt tuo varsinainen ihottuma on mennyt jo pois, mutta patti on jäänyt jäljelle ja sen viereen on tullut toinen vähän pienempi pati joka vähän pehmeämpi ja muljua kivespussissa ja on lievästi kipeä 1-5 asteikolla jotain luokkaa 1-2.
Mua lähinnä kiinnostaa, että miten nopeasti syöpäkasvaimet kasvaa (vaikka tässä tapauksessa ei todennäköisesti kyse sellaisesta olekaan) Toivottavasti!? Noi patit eivät ole olleet mulla kuin korkeintaan kuukauden. Mä en sitten tiedä johtuiko ihottuma kenties pateista vai patit ihottumasta vai mistä on kyse?
Mulla ei siis ole ollut muita oireita ainakaan toistaiseksi kuin tuo ihottuma ja patit. Eli ei mitään kuumetta, flunssa, väsymystä, yöhikoiluja tms. Kaikki alkoi lievänä kutinana joka yltyi siinä määrin, että lopulta koko nahka lähti vasemman puolen nivusesta tosta kohtaa mikä noissa kuvissa näkyy. Kuvissa tilanne on vielä rauhallinen ja ennen kuin nahka lähti. Nyt ei enää ole kutinaa vaan pelkästään lievä kipu tai mojotus. Onhan se vähän noloo mennä näyttään pallejaan lääkärille :)
Niin ja toi kävin tosiaan siellä ihotautilääkärillä, joka sanoi tuon olevan joku hiivasieni. Sain siihen jonkun hiivasientä tappavan voiteen ja sillä se sieni parani. Se kirjotti myös antipioottireseptin, mutta en sitten aloittanu kuuria kun ajattelin, että pelkkä salva riittää...poisti se juu sen ihottuman..
Nyt mietin sitten että kannattaakohan tuota antipioottikuuria vielä aloittaa vai meenkö uudetaan lääkäriin? Periaatteessa ajattelin, että turhaan ei kannata antipiootteja syödä kun ne tappavat hyviäkin bakteereja ja siksi jätin kuurin aloittamatta. Onhan se vastustuskyky aina parempi mitä enemmän keho itse parantaa sairauksia. Nyt vaan alkaa tuntua, että patit ei kyllä ole häviämässä mihinkään itsestään kun ihottuma läks jo pari viikkoa sitten, mutta paukamat on edelleen riesana ja kipeinä...pakko on joku kuuri napata ja samalla pelätä että joku syöpä siellä kumminkin on!!
- Re: Mikä ihme mua vaivaa...patti nivusissa, ihottumaa jne.Harkkis