Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: PV-tapaaminen

Moi!
Ei minun kohdallani ollut mitään vakavaa, päinvastoin, jos puhutaan taudin kuvasta. Sain kuulla lääkäriltä, että trombosyytit ovat vähentyneet (n.400) ja hg 120.
Minulle piti tulla Tampereelle entinen lauluryhmäni, mutta heille tuli este ja jouduin itse matkustamaan lapsenlapsen hoitajaksi.
Käsivarret ovat täynnä mustelmia, pahojakin. Onko teille määrätty lasten disperiniä, sen lisäksi on veren kalium arvot niin matalat, että lääkäri määräsi 2 tabl/pv. En tiedä, onko veri nyt liian ohutta, kun en vielä ole saanut kirjallisia vastauksia.
Olen kyllä tosi pahoillani, etten päässyt teitä tapaamaan.

Kesäaika on kyllä liian täynnä kaikkea, tänäänkin kävin Tuurissa, ei siksi, että sieltä tulisi tuuria, ei tämä elämä ole tuurin varassa.

Tavataan ehdottomasti syksyllä. Olen varannut jo matkan syys-lokakuun vaihteeseen, joten yritetään syyskuussa ennen sitä.

Hyvää kesää
elämässä mukana | 13.6.2007 klo 00:56:28