Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Tehdäänkö mitään syöpäleikkauksia yksityisesti?

Moi,
Leikkaus onnistui tosi hyvin ja hoito oli mielestäni hyvää ja henkilökunta mukava. Jatkohoidot ja kontrollit tehtiin tyksissä eli laittoivat pulssista kaikki tiedot menemään sinne. Mielestäni asiat sujuivat mutkattomasti. Leikkaus maksoi muistaakseni noin 3500 euroa, en muista miten se kelakorvaus asia oli...se tehtiin joulukuussa 2003 ja olin ainoastaan vuorokauden sairaalassa, olisin saanut olla kaksikin vuorokautta, mutta halusin itse kotiin. Nyt voin ihan hyvin, kiitos kysymästä :-) Sairastumisesta on jo aikaa, mutta lopun elämää asian kanssa joutuu varmaan henkisesti jossain määrin painimaan. Kaksi vuotta sitten todettiin, että minulla on tämä BRCA1- geeni, suvussani on ollut paljon rintasyöpää. Kannattaa ottaa yhteyttä yksityiselle ja kysellä rohkeasti mahdollisuuksista, onhan se tietysti kallis, itsekin joudun sukulaiselta tilapäisesti lainaamaan, mutta kohde ei ole turha. Kaikkea hyvää veljellesi ja sinulle, voimia!
ML | 19.4.2008 klo 11:19:46