Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: PV ja ET kesälomalla?

Tervehdys kaikille!
Onpa syksyinen tunnelma ulkona. Sataa tasaisesti.
Minulle on käynyt niin, ettei iho kestä suoraa auringonvaloa kuten ennen. Liekö Interferonin ansiota? Lämmöstä kylläkin pidän. Se tuntuu hyvältä. Kivut loppuvat. Nyt olen taas toista viikkoa kärsinyt varsinkin öisistä kipuiluista. Tuntuu, että säillä on vaikutuksensa.

Minulla on viikon kuluttua taas verikokeet. Toivottavasti kaikki on hyvin. Pitää muistaa pyytää respti särkylääkkeeseen. Saahan sitä käsikaupastakin, mutta vain 10 kpl pakkauksissa. Käyvät kalliimmiksi kuin reseptillä saatavassa 100 kpl:n pakkauksessa ja niitä pikkupakkauksia joutuu hakemaan tämän tästä.

Kyllä sadeilmallakin voi olla ulkona. Jos on kylmä ja sataa, Core-Texiä tai sadetakki päälle. Lämpimällä sateella pärjää kevyemmälläkin vaatetuksella. Lenkkarit tuppaa kastumaan, mutta kumisaappaat tai vettäpitävät lenkkarit ovat oivalliset apuvälineet.

Reipasta loppukesää! Kirjoitelkaa

leilahelena | 11.8.2008 klo 08:41:41