Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Suomen syöpäpotilaiden virkistys
Hei Molla! Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi!
Itse ilmoittauduin kyseiselle kurssille jo monta kuukautta sitten (vaikkakaan en tiennyt hoitoaikataulujani ja vointiani ym. ja tavallaan pelottaakin ajatella tilannetta edes muutamaa kuukautta eteenpäin - mutta ajattelin, että perun sitten ilmoittautumisen tarvittaessa). Sain sitten jo kesäkuun alussa kirjeen, että kurssi on peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Todella ihmeellistä. Monien on tosiaankin vaikea kovin ajoissa ilmoittautua, kun hoidot ja sairaus sanelevat tahdin, ja ilmoittautumisaikaa oli silloin vielä melkein 2 kuukautta jäljellä! Itselleni oli suuri pettymys, että kurssi peruuntui. Minulla ei ole mitään vertaistukea omalla paikkakunnallani, ja rahatilanne on heikko sairauden vuoksi. Niinpä kurssi olisi ollut todella tarpeen ja olin jo sitä ehtinyt odottaa.
Mihinkähän kyseiseen kurssiin varatut määrärahat nyt käytetään?!
Kaikkia kunnia Suomen syöpäpotilaitten tärkeällä työlle, mutta tässä asiassa heidän toimintansa oli kyllä todella kummallista ja suuri pettymys.
- Re: Suomen syöpäpotilaiden virkistysSinnikäs taistelija
- Re: Suomen syöpäpotilaiden virkistysSinnikäs taistelija