Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Melanooma poissa
Hei!Ihan vaan omia kokemuksia on, ett tuolla perusterveydenhoidossa (terveyskeskus)ei asiasta paljoa tiedetä. Kannattaa siks panostaa keskustelua niihin sairaala käynteihin... Vaikka minullakin aina eri ihminen. Kerro siis tuntemuksistasi ja mahdollisista muutoksista luomista. Onko nuo tietyt kuvaukset tarpeellisia? ja antavako ne lopulta lisätietoa??? itse en edes halua tietää...
Itse tarvitsen ja koen tarpeelliseksi jalkani kunnon ylläpiämiseksi lynfahoidot. Niistä pitää joka kerta muistuttaa erikseen, jotta saa niitä sairaalan kautta. Kun 5 vuotta tulee täyteen,ne siirtyvätsit kelalle. Mut omaa aloitteellisuutta tarvitaan.
Uusiutumis pelkoon on vain opittava suhtautumaan / kasvamaan! Ei millään erityis tutkimuksillakaan kaikkea selville saada. Ihan näiden normaalien tutkimusten odottelu on tarpeeks rassaavaa henkisesti.
Eli mun mielestä nykyjärjestelmä teettää ihan riittävät tutkimukset varmistaakseen ettei melanooma ole evinnyt. Mut tosiasia on, ett koskaan ei voi olla 100% varma siitä. Sen totuuden kanssa on vain jotenkin opittava elämään!!!!
Elä siis tätä päivää ja nauti jokaisesta päivästäsi!
Terveisin Kauko, neljän vuoden kokemuksella
- Melanooma poissaantero
- Re: Melanooma poissamalignum
- Re: Melanooma poissaMoleman
- Re: Melanooma poissaminävaan
- Re: Melanooma poissaClarkIII
- Re: Melanooma poissakaukosi
- Re: Melanooma poissaMoleman