Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: PV- Porukat
Hei kaikki PV:tLupailin Pokulle kertoa nykyisiä "arvojani". Olin viime viikolla lääkärissä, joka totesi, että tautini on aktiivinen. Lisättiin Interferonia. Venesektio tehtiin. Aktiivinen ei aina ole mukava asia.
Perusverenkuvassa B-Leuk 9.1, HKR 0.47, Eryt 6.5, E-MCH 23, MCV 72, MCHC 319 trombosyytit normaalit! Sitten L-liuskat 78, Lymf 15. B-liuskat 7.09. Muut 16 mitattua arvoa olivat normaaleja mutta Lihastutkimuksen P-LD 217 eli lievästi koholla niinkuin syöpätautisilla kai tuppaa olemaan.
Olen viime aikoina kärsinyt lihasheikkoudesta, joka on kovin vierasta meikäläiselle jumppaihmiselle. Väsymys on aika ajoin voimakasta. Kävin eräänä torstaina työpäivän jälkeen katsomassa Patukkaoopperan TTT:ssa. Olin illan päätteeksi ihan oikeasti "sairaan väsynyt". Tuntui todella pahalta, vaikka näytelmä oli riemukas.
Terveisiä kaikille! Kirjoitelkaa. Odottelen viestejänne.
- PV- Porukatpoku
- Re: PV- PorukatArtsiR
- Re: PV- Porukatleilahelena
- Re: PV- Porukatleilahelena
- Re: PV- PorukatPuna06